0
0
0
0

Умови згоди

Придбавши товар на сайті raketa.uz.ua, ви можете повернути його протягом 14 днів, якщо він з якоїсь причини вам не підійшов. Повернення товару відбувається відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». Детальніше тут.

Умови повернення товару:

  1. 1. З моменту купівлі до повернення товару не пройшло 14 днів.
  2. 2. На товарі відсутні сліди експлуатації.
  3. 3. Товар зберіг первісний вигляд.
  4. 4. Упаковка, в якій продавався товар, ціла, без пошкодження.
  5. 5. Ви зберегли упаковку і товарний чек.
  6. 6. Товар в робочому стані: він вмикається, абсолютно всі функції працюють.

Для оформлення повернення вам потрібно мати з собою документ, що підтверджує придбання товару (чек, накладну, акт); паспорт або інший документ, що підтверджує особу; гарантійний талон, заповнений належним чином; реквізити банківської картки, якщо покупка здійснювалася безготівковим способом.

Повернення товарів з дефектом або виробничим браком здійснюється в результаті заключення сервісного центру. Повернення можливе лише в тому випадку, якщо сервісний центр встановить, що товар:

  • Має недолік, який виник з вини виробника.
  • Повертається в період дії гарантійного терміну.

Які товари не підлягають поверненню?

Існують категорії товарів, на які не поширюється 14-денна можливість повернення. Ці товари повернути не можна:

Запчастини: пускові реле, термореле, конденсатори та інше. Уточнювати у продавця чи товар підлягає поверненню.

Коли повернення товару по гарантії не надається?

  • Покупець може отримати відмову від сервісного центру у гарантійному обслуговуванні, якщо:

    • На товарі присутні механічні або інші пошкодження, які виникли в результаті необережності покупця або третіх осіб.
    • Покупець неправильно експлуатував товар.
    • Покупець здійснив несанкціоноване розкриття товару, самостійно намагався його полагодити, виправити і змінив внутрішні комунікації, компоненти або схеми.
    • Покупець порушив збереження і пошкодив гарантійні пломби.
    • Серійний номер або MAC-адреса, що знаходяться в пам'яті виробу, змінені, стерті або пошкоджені і не можуть бути встановлені.
    • Виявлені пошкодження, які виникли в результаті попадання всередину товару сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або виріб знаходився під впливом екстремальних температур, що призвело до порушення.

    Гарантійним зобов'язанням і гарантійному обслуговуванню не підлягають товари, якщо:

      • Були перевищені норми нормальної експлуатації, що призвело до природного зносу елементів і корпусних елементів переносних виробів. Товар був пошкоджений через збій електрики, не телекомунікаційних систем або інших чинників.
      • Пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів.
      • Пошкодження виникли через те, що товар використовувався не за призначенням або були порушені правила експлуатації.
      • На товарі присутні пошкодження, що з'явилися внаслідок стихійних лих.
      • Пошкодження виникли через недбале ставлення або експлуатації товару (не дотримувався температурний режим, на товар розлили рідину, він лежав у запиленому місці, всередину потрапили сторонні предмети і т.д.).
      • Пошкодження виникли внаслідок аварійного збою в мережі.
      • На товарі виявлені дефекти або випадкові пошкодження, які з'явилися там з вини користувача.
      • Товар виявився пошкодженим або став неправильно функціонувати через програм.
      • Виріб пошкодився або став ненормально функціонувати через використання неякісного/нестандартного приладдя, запасних частин, елементів живлення.
      • На товарі присутні ознаки ремонту сторонніми особами.