0
0
0
0

Пускове та захисне реле послідовно з'єднані з робочою обмоткою двигуна. Зазвичай вони поєднані в одному корпусі. Принцип роботи пускозахисних реле:

1. Індукційне реле (з соленоїдною котушкою) При включенні холодильника в мережу робочої обмотки двигуна, котушці пускового реле і ланцюга захисного реле (ланцюг знаходиться в замкнутому стані) - проходить великий струм короткого замикання (при цьому ротор не обертається). Якір пускового реле втягується в соленоїдну котушку та замикає контакти. Вмикається пускова обмотка. Ротор починає розганятися. В результаті розгону струм у ланцюзі зменшується, якір реле під своєю масою опускається і розмикає контакти. Пускова обмотка вимикається. Мотор продовжує обертання з увімкненою робочою та відключеною пусковою обмоткою. У той же час при включенні холодильника в мережу через біметалеву пластину і нагрівальний елемент реле захисного проходить струм короткого замикання. При запуску двигуна і нормальному розгоні ротора пластина не нагрівається настільки, щоб її вигин розімкнув контакти. Ланцюг залишається замкнутим. Двигун працює.

2. Позисторне реле (таблетка) Усередині корпусу реле знаходиться позистор (таблетка), який пропускає струм лише у холодному стані, оскільки має позитивний температурний коефіцієнт опору. Він послідовно підключений зі стартовою обмоткою. При нагріванні позистора опір збільшується, його провідність зникає та допоміжна обмотка блокується. Позистор знаходиться в закритому стані доти, поки працює електродвигун і остигати починає тільки тоді, коли припиняється подача живлення на двигун.

3. Друга частина пускозахисного реле (виконує захисну функцію) В основі такого реле лежить використання біметалічної пластини, яка при нагріванні розмикає контакти ланцюга двигуна, перериваючи подачу живлення на нього. Найчастіше це відбувається, коли двигун перегрівається через надмірні навантаження або виходу з ладу обмоток. Підвівши підсумок, можна зробити висновок, що пуско-захисний пристрій у побутовій та промисловій техніці відіграє важливу роль, забезпечуючи запуск потужних двигунів в однофазній мережі та оберігаючи їх від перегріву.

ЗАГАЛЬНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Підключення 4 клеми 6,3 мм + 2 круглі контакти типу "мама" (до компресора)
Тип Пуско-захисне реле
Опір 33 Ом
Призначення Для холодильника
Розмір 22х33х29 мм

Написати відгук

Будь ласка авторизуйтесь або створіть обліковий запис для того, щоб написати відгук.

Пуско-захисне реле для холодильника PTC P4-33 (33 Ом)

  • Код товару: 14937
  • Коротка назва: хол0528
  • Наявність: В наявності
  • 100.00грн.


Рекомендовані товари

Пуско-захисне реле для холодильника Німеччина оригінал

Пуско-захисне реле для холодильника Німеччина оригінал

Пуско-захисне реле 1/6 ІР на 220В — це високоякісний компонент, розроблений для надійної роботи компресорів холодильників. Завдяки німецькому виробництву, це реле забезпечує довгов..

250.00грн.

Пуско-захисне реле для холодильника PTC P3-33 (33 Ом)

Пуско-захисне реле для холодильника PTC P3-33 (33 Ом)

Пускове та захисне реле послідовно з'єднані з робочою обмоткою двигуна. Зазвичай вони поєднані в одному корпусі. Принцип роботи пускозахисних реле:1. Індукційне реле (з соленоїдною..

100.00грн.

Пуско-захисне реле для холодильника PTC P4-15 (15 Ом)

Пуско-захисне реле для холодильника PTC P4-15 (15 Ом)

Пускове та захисне реле послідовно з'єднані з робочою обмоткою двигуна. Зазвичай вони поєднані в одному корпусі. Принцип роботи пускозахисних реле:1. Індукційне реле (з соленоїдною..

100.00грн.

Пуско-захисне реле для холодильника PTC P4-4.7 (4.7 Ом)

Пуско-захисне реле для холодильника PTC P4-4.7 (4.7 Ом)

Пускове та захисне реле послідовно з'єднані з робочою обмоткою двигуна. Зазвичай вони поєднані в одному корпусі. Принцип роботи пускозахисних реле:1. Індукційне реле (з соленоїдною..

100.00грн.

Теги: Пуско-захисне реле холодильника, пуско-захисне реле, реле