0
0
0
0

Пускове і захисне реле послідовно з'єднані з робочою обмоткою двигуна. Зазвичай вони поєднані в одному корпусі. Принцип роботи пуско-захисних реле:

1. Індукційне реле (з соленоїдною котушкою) При ввімкненні холодильника в мережу по робочій обмотці двигуна, котушці пускового реле і ланцюгу захисного реле (ланцюг знаходиться в замкнутому стані) - проходить великий струм короткого замикання (при цьому ротор не обертається). Якір пускового реле втягується в соленоїдну котушку і замикає контакти. Вмикається пускова обмотка. Ротор починає розганятися. Внаслідок розгону струм у ланцюгу зменшується, якір реле під своєю масою опускається і розмикає контакти. Пускова обмотка відключається. Мотор продовжує обертання з увімкненою робочою і вимкненою пусковою обмоткою. Водночас при ввімкненні техніки в мережу через біметалічну пластину і нагрівальний елемент захисного реле проходить струм короткого замикання. При запуску двигуна і нормальному розгоні ротора пластина не нагрівається до такої міри, щоб її вигин розімкнув контакти. Ланцюг залишається замкнутим. Двигун працює.

2. Позисторне реле (таблетка) Всередині корпусу реле знаходиться позистор (таблетка), який пропускає струм тільки в холодному стані, оскільки має позитивний температурний коефіцієнт опору. Він послідовно з'єднаний зі стартовою обмоткою. При нагріванні позистора опір збільшується, його провідність зникає і допоміжна обмотка блокується. Позистор знаходиться в закритому стані до тих пір, поки працює електродвигун, і остигати починає тільки тоді, коли припиняється подача живлення на двигун.

3. Друга частина пуско-захисного реле (виконує захисну функцію) В основі такого реле лежить використання біметалевої пластини, яка при нагріванні розмикає контакти ланцюга двигуна, перериваючи подачу живлення на нього. Часто це відбувається, коли двигун перегрівається через надмірні навантаження або вихід з ладу обмоток. Підвівши підсумок, можна з певністю сказати, що пуско-захисний пристрій у побутовій та промисловій техніці відіграє важливу роль, забезпечуючи запуск потужних двигунів в однофазній мережі і оберігаючи їх від перегріву.

ЗАГАЛЬНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Довжина дроту 120 мм
Підключення 2 проводи + 1 провід із роз'ємом на 3 круглі контакти типу "мама" (до компресора)
Тип Пуско-захисне реле
Призначення Для холодильника
Струм, А 1,3 А

Написати відгук

Будь ласка авторизуйтесь або створіть обліковий запис для того, щоб написати відгук.

Пуско-захисне реле для холодильника Р-3 1,3А Дніпро

  • Код товару: 05603
  • Коротка назва: хол0567
  • Наявність: В наявності
  • 300.00грн.


Рекомендовані товари

Пуско-захисне реле для холодильника ПЗР-0.9А Корея

Пуско-захисне реле для холодильника ПЗР-0.9А Корея

Пуско-захисне реле ПЗР-0.9А — це надійний і довговічний компонент, призначений для забезпечення стабільної роботи компресорів холодильників. Вироблений у Кореї, цей продукт відпові..

230.00грн.

Пуско-захисне реле для холодильника ПЗР-1.5А Корея

Пуско-захисне реле для холодильника ПЗР-1.5А Корея

Пуско-захисне реле ПЗР-1.5А забезпечує стабільний запуск та захист компресора холодильника від перевантажень і перегріву. Виготовлений у Кореї, цей компонент відповідає високим ста..

310.00грн.

Пуско-захисне реле для холодильника РКТ-2 Корея R12

Пуско-захисне реле для холодильника РКТ-2 Корея R12

Пускове та захисне реле послідовно з'єднані з робочою обмоткою двигуна. Зазвичай вони поєднані в одному корпусі. Принцип роботи пускозахисних реле:1. Індукційне реле (з соленоїдною..

200.00грн.

Пуско-захисне реле для холодильника РКТ-2 ОАО Атлант R12 оригінал

Пуско-захисне реле для холодильника РКТ-2 ОАО Атлант R12 оригінал

Пускове і захисне реле послідовно з'єднані з робочою обмоткою двигуна. Зазвичай вони поєднані в одному корпусі. Принцип роботи пуско-захисних реле: 1. Індукційне реле (з соленоїдно..

400.00грн.

Теги: Пуско-захисне реле холодильника, пуско-захисне реле, реле